banner espa
<a href='content/391/blog-/'>blog</a>   <strong>Use Case σε Αλυσίδα Λιανικής </strong>

Use Case σε Αλυσίδα Λιανικής

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα smartphone ως επαγγελματικός εξοπλισμός στη Λιανική..;

Mεγάλη αλυσίδα λιανικής με περισσότερα από 2.000 καταστήματα σε όλη τη Β. Αμερική πρόσφατα βρέθηκε αντιμέτωπη με πολλαπλές προκλήσεις που οφείλονταν στα smartphone, με τα οποία είχε εξοπλίσει το προσωπικό της.
Για την ακρίβεια, οι υπάλληλοι στα καταστήματά της χρησιμοποιούσαν συσκευές που προορίζονται για ευρεία κατανάλωση, προκειμένου να σκανάρουν, να ελέγξουν μεμονωμένα τεμάχια, να διεκπεραιώσουν πληρωμές κ.ο.κ.
Το αποτέλεσμα ήταν συχνά σπασίματα, αστάθεια στην απόδοση και πολλοί διαφορετικοί προμηθευτές-συνεργάτες, γεγονός που περιέπλεκε την επίλυση προβλημάτων. Υπήρχαν επίσης δυσκολίες με τις εφαρμογές κινητού και τη συνδεσιμότητα του δικτύου, καθώς και με τα απρογραμμάτιστα reboot των συσκευών. Όλα αυτά δεν είχαν μόνο αρνητικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα του προσωπικού των «φυσικών» καταστημάτων, αλλά και σε αυτή του τμήματος IT της εταιρείας, γιατί επωμίστηκε όλο το βάρος της επίλυσης των παραπάνω τεχνικών θεμάτων και μάλιστα, χωρίς κάποια υπηρεσία απομακρυσμένης υποστήριξης που θα διευκόλυνε το έργο τους.

Γιατί επιλέχθηκε το φορητό τερματικό CT40 XP, σε συνδυασμό με το λογισμικό Honeywell Operational Intelligence

Η αλυσίδα λιανικής αναζητούσε εναλλακτικές λύσεις και σε αυτό το πλαίσιο, προσέγγισε τους ειδικούς της Honeywell, οι οποίοι διέγνωσαν τα προβλήματα της επιχείρησης και πρότειναν μία ολοκληρωμένη λύση. Στόχος τους ήταν να βελτιώσουν την εμπειρία, τόσο των πελατών της επιχείρησης, όσο και του ίδιου του έμψυχου δυναμικού της.
Εύλογα προχώρησαν στην αντικατάσταση των αναποτελεσματικών συσκευών ευρείας κατανάλωσης που χρησιμοποιούσαν με φορητά τερματικά και από τη μεγάλη ποικιλία φορητών τερματικών της Honeywell που είναι εξειδικευμένα στη λιανική, επέλεξαν το CT40 XP.
Το φορητό τερματικό CT40 XP κατατάσσεται στις «έξυπνες» και αξιόπιστες επαγγελματικές λύσεις, καθώς στηρίζεται στην πλατφόρμα Mobility Edge που διασφαλίζει την ανθεκτικότητά του, επιμηκύνει τη διάρκεια ζωής του προϊόντος και προσφέρει ενισχυμένη ασφάλεια.
Επίσης, το τερματικό είναι εξοπλισμένο με FlexRange imager νέας γενιάς που σκανάρει barcode σε αποστάσεις από λίγα εκατοστά π.χ. στο ψηλότερο ράφι έως και 10 μέτρα μακριά.
Το CT40 XP επιλέχθηκε επίσης, γιατί παραμένει αξιόπιστο και λειτουργικό, ακόμα και μετά από επαναλαμβανόμενες πτώσεις. Περιλαμβάνει ισχυρό επεξεργαστή Qualcomm, μπορεί να αναβαθμιστεί εύκολα με μελλοντικές εκδόσεις Android (ως το 2030) και συμμορφώνεται πλήρως με τα Android Enterprise Recommended Requirements.
Για να μεγιστοποιήσει την απόδοση του προϊόντος, η αλυσίδα λιανικής συνδύασε το CT40 XP με το λογισμικό Honeywell Operational Intelligence, γιατί εκτός από πρόσβαση σε χρήσιμα δεδομένα, είχε να τους προσέφερε περισσότερα οφέλη.
Πιο συγκεκριμένα, το Honeywell Operational Intelligence αναλύει δεδομένα και τα μετατρέπει σε πρακτικές ιδέες, ακόμα και για ανάγκες που δεν έχουν ακόμα γίνει αντιληπτές. Πράγματι, αξιοποιώντας τα predictive analytics, η εταιρεία κατάφερε να βελτιστοποιήσει τη ροή εργασιών της και να αυξήσει την παραγωγικότητα σε όλα τα καταστήματα.
Επιπρόσθετα, μέσω του Honeywell Operational Intelligence υλοποίησε αυτοματισμούς για την καλύτερη διαχείριση των εργασιών της και ελαχιστοποίησε τις «παραφωνίες». Το τμήμα IT της εταιρείας μπορεί πλέον να λύσει απομακρυσμένα τα θέματα που προκύπτουν.
Μπορεί δηλαδή να εντοπίσει τα τεχνικά θέματα που δημιουργούνται on the field σε πραγματικό χρόνο π.χ. δυσλειτουργίες των φορητών εφαρμογών και μη αναμενόμενα reboot συσκευών. Παράλληλα, μπορεί να προλαμβάνει δυνητικά προβλήματα, ώστε τα τερματικά CT40 XP να συνεχίζουν απρόσκoπτα τη λειτουργία τους. Με τη βοήθεια του Operational Intelligence η εταιρεία μπόρεσε επίσης να εντοπίσει γρήγορα τα προβληματικά σημεία της πρόσβασης στο δίκτυό της, γιατί αναγνώρισε γρήγορα τα “νεκρά σημεία” WiFi, χωρίς να σπαταλήσει μέρες ή και εβδομάδες στη διερεύνησή τους.


Εντυπωσιακά αποτελέσματα στο customer service με τη λύση της Honeywell

Μετά την υιοθέτηση της ολοκληρωμένης λύσης της Honeywell, η αλυσίδα λιανικής κατάφερε να:

-βελτιώσει το customer service της in-store
-αυξήσει την παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα του προσωπικού της
-περιορίσει τα λειτουργικά της κόστη, αφού δεν υπήρχε πλέον ανάγκη αντικατάστασης των συσκευών ευρείας κατανάλωσης που φθείρονταν εύκολα και απαξιώνονταν γρήγορα
-πετύχει αύξηση στον τζίρο της, καθώς το προσωπικό της μπορούσε πλέον να επικεντρωθεί στο να δημιουργήσει μία εξαιρετική εμπειρία in-store για τους πελάτες της επιχείρησης
-μειώσει τον χρόνο απασχόλησης σε συγκεκριμένες εργασίες, σε μια περίπτωση μάλιστα κατά 93%, με αποτέλεσμα να βελτιωθεί η ταχύτητα εξυπηρέτησης και να μειωθεί ο χρόνος αναμονής των πελατών στην ουρά

Activate