banner espa
<a href='content/391/blog-/'>blog</a>   <strong>Jumbo Supermarkets Case Study</strong>

Jumbo Supermarkets Case Study

Η Jumbo διαθέτει περίπου 700 καταστήματα και 100.000 άτομα προσωπικό, ενώ πρόσφατα κατέγραψε σημαντική άνοδο με την απόκτηση αρκετών δημοφιλών Ολλανδικών Brands, συμπ. La Place, C1000 και Emté. Στην ουσία τριπλασίασε το μερίδιό της στην αγορά την τελευταία δεκαετία και κυριάρχησε στο 1/5 της συνολικής αγοράς, με αποτέλεσμα να αυξήσει τον τζίρο της σχεδόν κατά 400%. Έχει πλέον καθιερωθεί ως ο Νο1 omnichannel παίχτης στην αγορά τροφίμων της Ολλανδίας, γιατί κατάφερε να προσφέρει την καλύτερη ποιότητα και εξυπηρέτηση στην καλύτερη τιμή.

Η αποτελεσματική διαχείριση των logistics απαιτεί σύνθετες και αξιόπιστες λύσεις

Προκειμένου να ανταποκριθεί στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των πελατών της, η Jumbo ενεργοποιήθηκε στο on-line shopping ήδη από το 2014. Αυτή η μετάβαση, σε συνδυασμό με τα ιδιόκτητα καταστήματά της, αλλά και αυτά των franchisees, λειτούργησε σαν καταλύτης για τη ραγδαία αύξηση που γνώρισε η εταιρεία. Εκτός από τα παραδοσιακά κέντρα διανομής και ένα νέο πλήρως αυτοματοποιημένο κέντρο, η Jumbo επίσης επένδυσε σε E-fulfilment Centers (EFCs), καθώς και σε οκτώ hubs. Αρχικά υπήρχαν δύο EFCs, όπου υλοποιούταν όλο το order picking για το eCommerce, με pick-up και home delivery points για ψώνια. Λόγω της έντονης ζήτησης, το Ιανουάριο του 2021 απέκτησε και τρίτο. Αυτά τα EFCs βρίσκονται διάσπαρτα στην Ολλανδία και είναι μεγάλων διαστάσεων (περίπου 40.000 τ.μ.) έτσι, ώστε να εξυπηρετήσουν μια διευρυμένη γκάμα αγαθών, τα οποία δεν είναι διαθέσιμα στα καταστήματα. Για να συγκεντρώσει τις παραγγελίες των πελατών της το ταχύτερο δυνατόν, η Jumbo προχώρησε σε αυτοματοποίηση και αναζητούσε συστηματικά αξιόπιστες λύσεις που θα μπορούσαν να αυξήσουν την παραγωγικότητά της. Πιο συγκεκριμένα, για την επεξεργασία παραγγελιών εφάρμοζε σκανάρισμα, το οποίο και αναβάθμισε, προκειμένου να θωρακιστεί για τις μελλοντικές της ανάγκες και να μπορέσει να υποστηρίξει την περαιτέρω αύξηση του up-time.

CT40 & Mobility Edge Platform για σταθερά υψηλή απόδοση
Εξειδικευμένα φορητά τερματικά για κάθε διαδικασία της εφοδιαστικής αλυσίδας

Η Jumbo ξεκάθαρα αναγνώρισε την ανάγκη υιοθέτησης μιας προωθημένης λύσης που θα υποστήριζε αποτελεσματικά τα πλάνα επέκτασής της και βρήκε αυτό που έψαχνε στη wearable λύση, Honeywell CT40, η οποία μάλιστα για τις ανάγκες του συγκεκριμένου έργου ενσωμάτωσε το κουμπί Bluetooth, ώστε να ενεργοποιείται άμεσα το σκανάρισμα.
Η Jumbo είχε συνεργαστεί και στο παρελθόν με τη Honeywell για τα συστήματα συλλογής δεδομένων που χρησιμοποιούσε in-store, στα κέντρα διανομής, στα σημεία pick-up, αλλά και για τις παραδόσεις στο σπίτι από τον στόλο της. Πράγματι, η σχέση των δύο εταιρειών ήταν κάτι πολύ παραπάνω από αυτή μιας αλυσίδας λιανικής με τον προμηθευτή της. Η Jumbo είχε συμπεριλάβει τη Honeywell στο IT roadmap της και την αντιμετώπιζε ως έναν εξειδικευμένο σύμβουλο τεχνολογίας.
Μετά από μια δοκιμαστική περίοδο 6 μηνών, η Honeywell επιλέχθηκε ως preferred solution προμηθευτής της Jumbo, καθώς η λύση της ενίσχυε την παραγωγικότητα και ήταν ευκολότερη στην χρήση, δεδομένου ότι πρόσφερε οθόνη αφής σε μεγαλύτερο μέγεθος. Δεν χρειαζόταν ξεχωριστό ring scanner, γιατί μπορούσε να σκανάρει απευθείας από τον καρπό του χρήστη χάρη στον omni-directional scanner του τερματικού, άρα ήταν και εργονομική. Επιπρόσθετα, η λύση του CT40 υποστήριζε την πλατφόρμα Mobility Edge, η οποία είναι αναβαθμίσιμη μέσω Android, με αποτέλεσμα χαμηλότερο total cost of ownership και μεγαλύτερο κύκλο ζωής για το προϊόν. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Mobility Edge, η Jumbo μπορούσε εύκολα να διαχειριστεί τις συσκευές στις εγκαταστάσεις της και δεδομένου ότι είχε ήδη εξοπλισμό που βασιζόταν στο Mobility Edge, η επέκταση της ίδιας πλατφόρμας αποδείχτηκε κλειδί, αφού πλέον όλες οι συσκευές μπορούσαν να διαχειριστούν με τον ίδιο τρόπο, εξοικονομώντας ακόμα περισσότερα στην εταιρεία.


Παράλληλα, η Jumbo συνδύασε τα φορητά τερματικά Honeywell CT60 στα VM1A forklift mobile computers στα κέντρα διανομής της, ενώ ενίσχυσε το νέο αυτοματοποιημένο κέντρο διανομής στο Nieuwegein με φορητά τερματικά Honeywell CN80. Η εταιρεία χρησιμοποιεί τα εξαιρετικά ανθεκτικά φορητά τερματικά, CK65, για τις εργασίες στην ψυχρή εφοδιαστική αλυσίδα της και αντίστοιχα, τα CT60 σε όλα τα φυσικά της καταστήματα για τις φορητές εφαρμογές shop-floor. Η Jumbo επέλεξε επίσης φορητές συσκευές και συσκευές ανίχνευσης της Honeywell για τα οχήματα του στόλου της εφοδιαστικής της αλυσίδας.


Πρόκειται για ένα έργο που υλοποιήθηκε σε λιγότερο από 3 μήνες από τη Honeywell, σε στενή συνεργασία με τη Simac Retail, μια εταιρεία που εδρεύει στην Ολλανδία και παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες IT που βελτιστοποιούν τις επιχειρησιακές διαδικασίες.

Αποτελέσματα
Τί κέρδισε η Jumbo επιλέγοντας προϊόντα της Honeywell

Μετά την εφαρμογή της νέας και πολύπλευρης λύσης που έφερε την υπογραφή της Honeywell, η Jumbo επωφελήθηκε με τους εξής τρόπους:

-βελτίωση παραγωγικότητας περίπου κατά 15%

-αύξηση της ικανοποίησης των πελατών της, λόγω του εργονομικού σχεδιασμού της λύσης

-μείωση 8% στον αριθμό των τεμαχίων που χρειάζονταν επισκευή

Ως αποτέλεσμα, οι εκπρόσωποι της Jumbo δηλώνουν πλέον αισιόδοξοι για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας, με τη λειτουργία του τρίτου EFC το 2021 και το e-Commerce να συνεχίζει την επέλασή του.
 

 

 

 

 

Activate